πανσέληνος

εκεί που σκάει το κύμα συναντιούνται

το μουρμουρητό της θάλασσας και οι ανάσες τους μονάχα

να συνομιλούν με τ αστέρια

τα χέρια τους ταξιδεύουν στο σώμα της νύχτας δεμένα σφιχτά

ανανεώνουν τον αρχέγονο όρκο

δε θα σε ξεχάσω ποτέ

στα όρια στεριάς και θάλασσας

μεσάνυχτα θα περιμένω να έρχεσαι

ορμητικά σα κύμα θα επιστρέφω

ρευστός σα δάκρυ θα κυλώ στα έκπληκτα μάτια σου

εκεί που σκάει το κύμα μεσάνυχτα κάθε πανσέληνο

ως το τέλος του χρόνου

οι εραστές που η μοίρα τους χώρισε θα συναντιούνται

 

3 Σχόλια to “πανσέληνος”

  1. Πήρα μια βαθιά ανάσα αφού το διάβασα.. κιύστερα εμεινα αρκετή ωρα σκεπτική..
    Η αλήθεια ειναι πως ακομη στεκομαι και δεν ξερω τι να γραψω..
    Μου δινεις εικονες με τα γραπτά σου..
    Το θεμα ομως ειναι πως μου δινεις συγκεκριμενες εικονες..
    Και μαλιστα το προηγουμενο και αυτο, μου δινουν τον ίδιο τοπο…τον ίδιο ανθρωπο..
    «Οι εραστες που η μοιρα τους χωρισε θα συναντιούνται»..
    Και ομως ναι.. χωριζει κι η μοιρα.. Κι οχι μονο εμεις..
    Κι αυτη η πανσέληνος…..κι αυτή η θάλασσα……παντα θα μας θυμίζει πως υπηρξαμε «εκει’..
    Να σαι καλα..
    Ειπα πολλα ίσως μα και τίποτα..
    Σημασια εχει πως «παιρνω» πολλά απο δω.. δικα μου κομματια

    Μου αρέσει!

  2. είναι που είναι προιόντα διαλογισμού αυτά τα δοκίμια πετυχημένου η όχι αυτό είναι υπό κρίση

    Μου αρέσει!

  3. ευχαριστώ, γιατί έψαχνα τις λέξεις αυτές χθες..

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

